افسانه ات ، داستان نیست ؟
 
پریشانی های یک دیوانه ی عصیانگر
***ای کاش من نیز خواب بودم حتی به قیمت دیدن کابوس***
 
 

 میگوید تمام داستان ها از قبل نوشته شده اند

                                             می فهمی چه میگویم؟

                                                       تمام داستان ها!!!!

                                        پس چطور ... چطور

                                                       درست در قعر خلا  تنهایی های من و دیوارک شکسته دلم

                                                 اتفاقی ناگهانی شدی ؟؟؟

                                                                   سوگند میخورم

                                                                           به ، ب بسم الله اغازت سوگند میخورم

                                           قبل اش

                                                نه تورا دیده بودم ، نه تو را خوانده بودم 

                   میگوید تمام داستان ها از قبل نوشته شده اند

                                                                       تعریفی ندارم برای تو  

                                                                                                   و نه توجیهی

                           .

                              .

                                  .

                                      شاید اصلا تو داستان نیستی ...

                                                         شاید افسانه ها جز داستان ها حساب نمی شوند !

                               



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ارسال شده در تاریخ : شنبه 12 شهريور 1390برچسب:, :: 19:10 :: توسط : دیوانه ی عصیانگر

درباره وبلاگ
عصیان می کنم به جبران خاموشی پدرانم هذیان می گویم به تاوان استدلال های پوسیده پدرانم و قربانی می کنم به ازای بوسه ای از خدایم .
نويسندگان

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 88
بازدید دیروز : 22
بازدید هفته : 176
بازدید ماه : 176
بازدید کل : 68154
تعداد مطالب : 56
تعداد نظرات : 119
تعداد آنلاین : 1


"عصیان می کنم به جبران خاموشی پدرانم.هذیات می گویم به تاوان استدلال های پوسیده ی پدرانم وقربانی می کنم به ازای بوسه ای از خدایم."
 
 
 
Parvin Moghri

Create Your Badge